Serwis

Serwis urządzeń

MIKRONIKA, jako firma ciesząca się wieloletnią tradycją na rynku krajowym i zagranicznym, bierze odpowiedzialność za dostarczane przez siebie produkty, zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jego upływie. Służy temu m.in. szereg usług z zakresu obsługi po sprzedażowej, mających zapewnić długotrwałą niezawodność naszych urządzeń.

Umowy serwisowe

Oferujemy możliwość zawierania umów serwisowych, dzięki którym otrzymacie Państwo następujące korzyści:

  • gwarantowany dostęp do usług serwisowych w priorytetowych terminach
  • pakiet przeglądów serwisowych i konserwacyjnych
  • gwarantowane terminy napraw
  • zdalne wsparcie naszych inżynierów przy rozwiązywaniu problemów eksploatacyjnych

Wielu kluczowych klientów i użytkowników naszych produktów, dla których istotne jest efektywne i bezawaryjne działanie eksploatowanych urządzeń i systemów, zawarło z nami umowy serwisowe.

Naprawa serwisowa

Świadczymy usługi napraw dostarczonych przez nas urządzeń w zakresie:

  • gwarancyjnym
  • pogwarancyjnym
  • i serwisowym

Naprawa sprzętu naszej produkcji odbywa się w serwisie MIKRONIKI, w przypadku urządzeń innych producentów następuje przekazania produktu do właściwego, autoryzowanego Serwisu.

Warunki napraw określone zostały w regulaminie.

Korzyści:

  • przeprowadzenie wnikliwej diagnostyki
  • naprawa i kontrola jakości w dedykowanych warunkach serwisu producenta

Adres zwrotu

Wadliwe urządzenia prosimy przesyłać na adres:

MIKRONIKA Sp. z o.o.
Wykopy 2/4
PL 60-001 Poznań

Do zwracanego produktu należy dołączyć wydrukowany i wypełniony Formularz zwrotów i napraw (do pobrania na dole strony).

Osoby do kontaktu

+48 61 6656 000

biuro@mikronika.pl

+48 61 6655 600

biuro@mikronika.pl

Regulamin i dokumenty
do pobrania


Regulamin usług serwisowych, świadczonych przez firmę MIKRONIKA
Dokument do wypełnienia przez klienta [do podglądu i pobrania
w formacie .pdf 299kB]
Dokument do wypełnienia przez klienta [do pobrania w formacie .docx 299kB]