MIKRONIKA, jako firma ciesząca się wieloletnią tradycją na rynku krajowym i zagranicznym, bierze odpowiedzialność za dostarczane przez siebie produkty, zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jego upływie. Służy temu m.in. szereg usług z zakresu obsługi po sprzedażowej, mających zapewnić długotrwałą niezawodność naszych urządzeń.
Oferujemy możliwość zawierania umów serwisowych, dzięki którym otrzymacie Państwo następujące korzyści:
Wielu kluczowych klientów i użytkowników naszych produktów, dla których istotne jest efektywne i bezawaryjne działanie eksploatowanych urządzeń i systemów, zawarło z nami umowy serwisowe.
Świadczymy usługi napraw dostarczonych przez nas urządzeń w zakresie:
Naprawa sprzętu naszej produkcji odbywa się w serwisie MIKRONIKI, w przypadku urządzeń innych producentów następuje przekazania produktu do właściwego, autoryzowanego Serwisu.
Warunki napraw określone zostały w regulaminie.
Wadliwe urządzenia prosimy przesyłać na adres:
MIKRONIKA Sp. z o.o.
ul. Wykopy 2/4
PL 60-001 Poznań
Do zwracanego produktu należy dołączyć wydrukowany i wypełniony Formularz zwrotów i napraw (do pobrania na dole strony).
ul. Wykopy 2/4
60 - 001 Poznań
Polska
NIP: 779 25 02 760